Get to know

Voice agent to sell, charge and serve better

Take calls, resolve requests instantly, and only scale the team when needed

Mide T-NPS y CSAT en llamadas y transforma cada opinión en una mejora accionable.

From startups to big companies:

Everyone wants to talk better and Save more

Customers who chose WeKall to make your communication easier:

It doesn't matter if you manage thousands or few conversations.
With WeKall, each one is under control.

¿Qué hace Pulse?

Encuestas automáticas
por voz

Se activan al terminar cada llamada desde tu PBX o Contact Center. Sin SMS ni apps externas.

Mide T-NPS, CSAT
y más

Visualiza respuestas en tiempo real y toma decisiones con datos reales.

Compatible con cualquier sistema

Funciona con cualquier PBX o Contact Center, no necesitas usar WeKall.

Analítica poderosa en un solo clic

Reportes exportables en PDF y Excel

Monitoreo en tiempo real: llamadas, TMO y abandonos

Filtros por fechas y campañas

Comparativas históricas y picos de comportamiento

Beneficios clave

100% voz, sin necesidad de canales adicionales

Configuración personalizada de las encuestas

Toma decisiones con datos reales

Reportes que sí sirven

Consulta datos clave de desempeño y personaliza lo que quieres ver.

¡Me interesa!

What it does to us differing at WeKall

A single platform. More Control, Lower Costs
and conversations that do create value.

All on a single platform

It unifies voice, chat, bots and AI without external integrations or multiple vendors.

Automate from the conversation

Schedule, transfer and update systems directly from calls or messages.

Full control and clear decisions

Real-time reporting, full traceability and less time wasted on spreadsheets.

Real savings with cloud technology

Reduce your operating costs by up to 30%. Clear billing, no surprises.

Questions Frequent

Solve your questions and access key information about Vicky IA

Can I serve my customers 24/7 without needing equipment available all the time?

What if AI can't resolve a complex request?

Does AI improve over time?

Does it work only for text or also for other channels?

AI has a natural, omnichannel conversational flow. This means that you can interact with your customers via WhatsApp, voice, web chat and other digital channels, maintaining consistency and context across all of them.

How does this automation impact company costs?

¿Se integra con mi CRM actual?

Aún no, pero ya estamos trabajando en ello para ofrecer integraciones próximamente.

¿Cómo impacta esta solución en las decisiones del negocio?

Convierte la voz del cliente en un activo estratégico: permite tomar decisiones basadas en datos reales, no en suposiciones, y alinea tus acciones con lo que realmente necesita y siente tu audiencia, mejorando tanto el servicio como la rentabilidad.

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Te mostramos cómo mejorar la comunicación
de tu empresa en una llamada rápida.